Wednesday 3 August 2011

Antara june 30 hingga sekarang..

ok.. well.. byk kot benda berlaku.. drama disana sini.. tuh lumrah.. ahaha..
aku nk cter kt sni pun aku da tak ingt sgt.. aku paling ingt.. transformers kt cap square.. dark of the moon..
well mmg dark pun.. dark screen huhu.. screen ter blackout for bout 10 minit.. huhuhu.. overall cter so-so la..
not that spectacular anymore.. azreena siap ckp cam cter melayu dah.. huhu..

the next thing was urbanscapes.. yeaaah.. nih mmg tak leh lupe.. pegi kul 2.. sampai rumah pn kul 2 gak.. ahaha 2 pagi.. tah camne luck bleh dpt tix free.. anta slogan kt fbook CIMB... aku tak ingt slogan dia camne.. tp aku letak "..if i miss again this year i would jump off a bridge" .. haaah trus dpt.. keke..

sampai2 sane.. first booth lg da Cimb.. main guitar hero.. trus dpt gift.. ok enough with that.. pusing2 cam org gila sampai mlm.. layan lapsap... perrrrh.. lapsap is much better live dari dlm radio.. siyes.. sasau dah..
ngan azreena2 skali sasau.. dengar cter org yg layan concert trus lari gi layan lapsap.. ahaha..

lapsap da abis.. tp malam blom berakhir.. si elle dengan begitu loyalnya tunggu nak naik hot air ballon.. since dtg ngan dia.. so aku ngan husna tunggu la jugak.. alang2 dpt naik skali.. huhu..
abis sume.. tup tap tup tap.. sampai umah kul 2.. haa.. ameeek..  since aritu.. urbanscapes officially masuk dlm annualy event yg kne pegi.. huhu.. siyes.. tiket rm40.. tp layan sampai lembik.. huhu.. ok la.. sile enjoy beberapa pic di bawah..





1 comments:

zul a.k.a kingsix said...

oooooooooooooooooooo

haha

Post a Comment